Home / ข่าวทั่วไป / จินตหรา เอาจริง ปะทะ ลิลลี่ “รักจริงพรือ” มันส์ไม่แพ้ เลิกคุยทั้งอำเภอฯ

จินตหรา เอาจริง ปะทะ ลิลลี่ “รักจริงพรือ” มันส์ไม่แพ้ เลิกคุยทั้งอำเภอฯ

เพลง : รักจริงพรือ ศิลปิน : จินตหรา พูนลาภ ft. ลิลลี่ ได้หมดถ้าสดชื่น คำร้อง/ทำนอง : รัชนก สุวรรณเกตุ (เจนนี่) เรียบเรียง : ปิยะวัฒน์ หมื่นสนิท Copyright : C A T 9 S T U D I O คอนเสิร์ต JINTARA SHOW
เนื้อเพลง : รักจริงพรือ ศิลปิน : จินตหรา พูนลาภ ft. ลิลลี่ ได้หมดถ้าสดชื่น คำร้อง/ทำนอง : รัชนก สุวรรณเกตุ (เจนนี่) เรียบเรียง : ปิยะวัฒน์ หมื่นสนิท

(จินตหรา) อย่ามาขี้ตั๋ว ขี้หก กันเลยนะพี่บ่าว น้องบ่อยากเว้า ขี้คร้านอิแหลง กับคนเจ้าชู้ ทำเป็นว่าฮัก ชอบบอกรัก รักน้องจังหู้ ไผเบิ่งกะฮู้ ว่าอ้ายเจ้าชู้ ตอแหลอย่างแรง ถ้าอ้ายมีใจ ฮักแท้ กะบ่ต้องเว้าหลาย ขอเพียงจริงใจกับน้อง ไม่ต้องแหลงกันหลายหน ที่เขาเว้ามาว่าอ้าย น้องกะฟังไว้ซือๆ เพราะเขานั่นลือว่าพี่เจ้าชู้ กันตั้งหลายคน อยากตอบฮับฮัก จากอ้ายแต่ก็ยังสับสน กลัวว่าอิเหมือนที่คนเขาแหลงใว้ รู้หม้ายพี่ * ถ้ารักจริง ก็ไม่ต้องแหลงให้มากมาย บ่ต้องเว้าหลายดอกอ้าย ถ้าอ้ายฮักแท้ ขอเพียงอย่าหลอก ไม่ต้องสาบานให้ถึงตาย อีหยังกะได้ ทั้งตัวและหัวใจ ยกให้พี่… **
(ลิลลี่) (แร็ฟ) ผู้ชายที่ชอบบอกว่ารัก สาบานให้แช่งชัก ขี้ตั๋ว ขี้ตั๋ว อ้ายเอ้ยเซาเว้าบ้างเถาะ ฮักน้องหลายเนาะ ฟังแล้วน่าปวดหัว ผู้ชายที่แหลงว่ารักจริง เดียวพอได้แล้วทิ้ง โอ้ยเว้าไปทั่ว ถ้ารักจริงพักต้องแหลงหลายหน ถ้าฮักแท้บ่ต้องเว้าดุดอก ข่อยกะพอเบิ่งออก กดหัวใจรัวๆเลยพี่บ่าวเหอ… (ซ้ำ */**) (ลิลลี่) เกลียดจริงๆผู้ชายที่เจ้าชู้ ตอแหลไปวันๆ หลงตัวเองว่าสำคัญ อันที่จริงกะแค่ขี้พร้าห่อทอง (จินตหรา) ข้อยกะซังอีหลี ซังคักๆบ่มักผู้ชายขี้ตั๋ว เว้าแต่ความดีเข้าตัวของเจ้าของ บ่เคยคิดฮอดผู้ใด๋ (ลิลลี่) ยังมีเหลยหม้ายผู้ชายที่รักจริง ที่ไม่เคยคิดลวงใคร ถ้ามีขอมาเป็นแฟน จะควงแขนพาเที่ยวให้ทั่วแดนใต้ (จินตหรา) ยังมีอยู่หม้ายคนดีที่ฮักแท้ หน้าตาบ่ดีกะได้ อีน้องเป็นสาวบ้านๆอีสานใต้ อยากเจอหัวใจรักจริง (พร้อมกัน) อีน้องเป็นสาวบ้านๆอีสานใต้ อยากเจอหัวใจรักจริง

About admin

ใส่ความเห็น